LMS Logistics portal

Het is een feit dat logistieke ondernemingen veel tijd kwijt zijn aan het informeren van klanten en agenten omtrent de status van hun zending. Het verwerken van een boekingsaanvraag kost daarnaast ook nog eens veel tijd. Deze problemen kunt u nu oplossen, bespaar tijd, voorkom fouten en handel boekingsaanvragen sneller af met een eigen portal systeem. Met onze portal module heeft u een online portal systeem welke geintegreerd kan worden met uw eigen website. Via een beveiligde verbinding geeft u uw klanten toegang tot informatie over haar zendingen. Uw klanten kunnen ook online boekingen plaatsen of offertes aanvragen.

  • Ondersteuning van: Ocean, Air, Road en Rail modaliteiten
  • Toon zending status
  • Toon gedetailleerde informatie betreffende de zending
  • Klanten kunnen gegevens downloaden
  • Deel documenten met uw klanten
  • Dashboard met status alerts voor uw klanten
  • Online boekingen
  • Aanvragen offertes
  • Real-time vessel tracking, via MyShipTracking

Laat uw klanten zelf een zending boeken via de web order entry functionaliteit in het portal systeem. Afhankelijk van uw applicatie kan deze direct verwerkt worden in uw back-office systeem, indien dit niet mogelijk is dan verstuurd het systeem een boekingsaanvraag met alle relevante informatie naar de klant eigenaar binnen uw organisatie.

Ook uw agenten kunnen gebruik maken van het portal systeem. Uw agenten kunnen de zendingen zien waar zij optreden als agent, uw agenten kunnen zendingen via het portal systeem aanbrengen.

Het web portal is systeem onafhankelijk en kan gekoppeld worden met uw logistieke applicatie of meerdere applicaties. Het portal systeem ondersteund meerdere branches, heeft u meerdere kantoren/locaties dan kunnen deze ook aangesloten worden op uw portal systeem.

Met onze eigen mapping tool zijn wij in staat om allerlei koppelingen te realiseren naar en van het portal systeem.

Geintesseerd? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op via +31 (0)10 3072461 en wij beantwoorden al uw vragen.